ner med sl!

God morgon på er!

Sovit gott? Jag kom hem försent för att orka sätta mig här igen. Men jag hade en superbra kväll iallafall med Mr. Hemlig. Vad som var mindre kul var att när jag sedan skulle ta tåget för att komma lite närmre hem så gick det inget. Klockan var då 00.42 så sista tåget skulle helt klart gå. Men det var tydligen bussar ifrån VH. Då har jag en fråga - Varför står inte det på tvn som finns på perrongen? Nu hade jag ju sådan tur att det kom en buss efter 20 minuter, men annars. Ja då hade jag fått gå hem och det är ändå 5 km. Det är man inte så pigg på mitt i natten i minusgrader som det var då. Men nu löste sig allt ändå, himla tur det.

Återigen bevisar SL att de inte är några att lita på!

image1511

2008-02-26 @ 10:24:53 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Meli

Tack så mycket-- ska kolla in den där sidan :)
så blev de något kul du gjorde igår eller???

Sl suger.,. dom gör fan ALLT dyrare.... :@

2008-02-26 @ 12:00:58
URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du har en bra dag :)

2008-02-26 @ 13:52:09
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback