riktiga vänner!

Nu är jag hemma igen efter att ha träffat vännerna en sväng. Det var jättekul att träffa dem som visar intresse tillbaka och som faktiskt var uppriktigt glada att träffas. Själv är jag på kasst humör just nu. Men jag har lärt mig att utav allt dåligt kommer något bra - Efter regn kommer solsken. Jag vet nu vilka som är värd att kallas Vän!
image1519
(Vänskap är en relation mellan vänner, som till exempel kan grunda sig i pålitlighet eller kärlek. Många menar att man i vänskap ska kunna lita på varandra och kunna dela hemligheter.) (Wikipedia)
2008-02-28 @ 17:01:44 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

Hej My

Ja som sagts riktigaa vänner har man få av men kompisar flera ,sen måste jag säga tt jag är glad att läsa att du verkar ha hitta en ny vän håller tummarna kramar huge

2008-02-28 @ 17:17:05
Postat av: mojsan

Huge - Hejsan!
Jo det är ju så, och de blir hela tiden färre.
Hehe ja jag med ;D Allt bra hos dig då? :)

2008-02-28 @ 17:40:27
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tyckte att jag såg både Mattias och Nobel där med på kvantum, men de kanske bara var antonia och erica som räknades som vänner trots det?

2008-02-29 @ 23:39:36
Postat av: mojsan

Jessica - Jo dom var också där! Men ja det ligger en hel del bakom allt. Och Erica & Antonia är dom som verkligen är värda att kallas VÄN!

2008-03-01 @ 00:49:50
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback