underhållning!

Hur svarar du i hemtelefonen? "Hej det är My!"  eller "Heej!" om jag ser vem det är.
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Hej" eller "Hallåhallå!"
Ringer det mycket till dig? Inte så värst, men någon gång ibland.
Ringer du mycket? Nja!
Vem ringde du senast? Pappa
Hur mycket pengar har du? 4500 kr
Senast kramat och när? Anna idag!
Antal timmar sömn inatt? 7 timmar ganska precis.
Sov du ensam? Jajamen!
Vem sov du hos senast? Antonia!
Vem sov hos dig senast? Anna.
Vem vet mest om dig? De närmsta friendsen!
Vem vet du mest om? Samma som ovan.
Vad ser du fram emot? Körkortet!
Vad vill du ha just nu? Det är en hemlighet ;)
Vem hånar du? Öh?
Vem längtar du mest efter? Mina bebisar! :)
Vem vill du helst slippa? Ingen just nu.
Vem stör du dig på? Lite olika! ;D
Vem vill du sova bredvid inatt? Också hemligt.
Vilken buss åker du oftast? 854
Vilken årstid är det nu? Jag vet inte. Det borde vara vinter, men är mer vår!
Anser du dig själv snygg? Ibland så är jag jäkligt snygg alltså!
Har du varit kär? Ja, ett tag..
Är du kär nu? Njää..
Är du en bra partner? Jajamen :D
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet?
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Nej, inte vad jag vet där heller!
Har du varit otrogen? Nej nej!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Lite blandat, men mer uppraggad måste jag säga.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja.
Vad åt du senast? En vindruva !
Är du polare med grannarna? Nepp!
Har du varit på ett party? Ja
Har du varit utomlands? Japp!
Var är dina syskon just nu? Ute i soffan framför tvn.
Vilken tid gick du upp imorse? Halv 10.
Vad gjorde du kl 2 inatt? Var påväg hem ;)
Vad är det första du gör på morgonen? Kissar!
Vad ska du göra efter det här? Läsa lite bloggar och sedan får vi se vad som händer!

"Lånad" av Marie!
2008-02-24 @ 18:53:51 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer

Postat av: Jennie

skoj med listor :)

2008-02-24 @ 19:07:40
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback