matlagning handlar om planering!

image1544
Kan ni tänka er mig vid en sådan?


Nu är jag klar med uppdrag matlagning och jag hörde inga klagomål ifrån middagsdejten. Så nog måste det blivit bra? Mina kökskunskaper innefattar i stort sett Micron. Så att hålla koll på riset, kycklingbitarna, steka wokgrönsaker och göra såsen, samtidigt var en match som jag lyckligtvis vann! Jag tycker att det är ganska roligt att laga mat faktiskt men just för att jag känner mig ganska handikappad i köket gör att jag helst håller mig därifrån, tyvärr. (I need a handy man later on!)

Mat handlar om planering för att få sakerna klar samtidigt!
2008-03-04 @ 18:04:58 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

haha micron :D
ja, nemo är så söt :D

2008-03-04 @ 18:14:04
URL: http://marieJHk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback