påskafton

God morgon & Glad påsk!

image1591

Idag vaknade jag tidigt av att solen lös in, hur underbart som helst! Jag nästan studsade upp ur sängen - Här ska tas vara på dagen! Jag ska om några timmar träffa Erica och Antonia (?) . Vi ska mysa i solen och ha det bra!

Tjejkvällen igår var superlyckad. Vi gick först och åt pizza, eller jag var den enda som åt det. Resten åt kebab ;).
 Sen gick vi vidare hem till Tessan där vi lyssnade på musik och skuttade runt lite och sedan såg vi på Förtrollad - Så jäkla härlig film, världens lyckopiller! Efter det blev det mer musik och runtskuttande igen. Love you girls!

Hade ni en bra gårdagskväll?
2008-03-22 @ 09:44:24 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback