snö, whaat?

Jaha gott folk.

Jag vet inte vad jag ska skriva om vädret. Det spöregnade imorse, sedan snöblandat regn och helt plötsligt blir det snöstorm med flingor stora som fotbollar. Som tur är fastande bara snön på enstaka gräsmattor och jag hoppas verkligen inte att den planerar på att komma tillbaka förrän senast i december. Vad är det med vädergudarna egentligen?

Juste, måste bara berätta att min redovisning gick mycket bättre än väntat. Jag pratade i hela 9 minuter och trots att jag skakade och jag trodde att frukosten skulle komma upp så lyckades jag få fram det jag skulle få fram. Jag klarade tillochmed att kolla upp ifrån papprena längre stunder. Jag är riktigt stolt över mig själv och tycker att jag förtjänar en belöning i form av något sött! Godis kanske?

Har ni haft en bra dag?
2008-03-17 @ 17:25:14 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Denise.

Visst är den skön! ;)
Haha! ^^

2008-03-17 @ 20:48:08
URL: http://Familyportrait.blogg.se
Postat av: Sandra

Brukar vara svårt att komma igång i början av en redovisning men sedan brukar det flyta på. Bra jobbat tjejen! :)

2008-03-17 @ 21:43:15
URL: http://Sil3nce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback