under täcket!

Jag älskar Marian Keyes böcker och här är ett så jäkla bra stycke ur hennes bok "Under täcket";

"Det är en gåta för mig varför något som påstås vara så naturligt som en förlossning ska göra så ont. Moder Natur måste ha haft en dålig dag när hon satte sig vid ritbordet för att tänka ut hur en förlossning skulle gå till. Kanske hade hon varit ute och festat kvällen före. Jag menar, jag får bara inte ihop det. Det är den biologiska motsvarigheten till att måla in sig själv i ett hörn. Jag fattar hur det kommer in, moder Natur, det är bra uttänkt, men din lösning på hur det ska komma ut igen imponerar inte på någon."

Jag kunde inte sluta skratta när jag läste det!
2008-05-29 @ 14:56:56 Texter Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback