helgen!

Hej på er!

Tänkte börja med att säga att jag lever och mår bra (Förutom ond hals som aldrig vill bli bra!) . Mitt internet har varit nere och så har jag haft massa annat skojj för mig. Men nu så är det dags för lite uppdatering, eller vad säger ni?

I fredags var det överraskningfest för Rewa och det var maskerad som gällde. Jag, Tessan och Anna var byggjobbare och Linus var golvläggare. Vi var nog de hetaste jävlarna där, maskulina som fan! Det var kul där, lite segt emellanåt och vi gick hem ganska tidigt. Tur var väl det, för precis efter vi gått spårade det ut med slagsmål. Så här snygga var vi tre;


Fler bilder finns här!

Igår var det marknad här i lilla Nynäs och jag, Linus och Anna (som sovit på hotell Mojsan!) mötte upp Tessan och Antonia och sedan bar det av. Där köpte jag 12 par strumpor för 100 kronor. Riktigt bra pris för supersöta strumpor! Efter marknaden gick vi till kvantum där vi satt och fikade några timmar och pratade. På kvällen kollade jag och Tessan på Brudens bästa vän och Mamma Mia! En superhärlig kväll med andra ord.


Idag har jag varit i Handen med brorsorna. Vi klippte oss allihop och shoppade lite. Det är alltid lika kul att umgås med dem. Vi har samma typ av humor alla tre, härligt!

Nej nu blev det mycket text, hur har eran helt varit?
2008-10-26 @ 18:34:16 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Sabine

mysigt med shopping :))

2008-10-26 @ 19:10:55
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Louise

Hehe, nja.. sådär jättemycket har jag väl inte kört än.. men det har blivit några mil i alla fall :P det är en sån frihet kan jag lova dig! Ska hålla alla tummar & tår jag har när du kör upp :P (inte för att jag vet när det är, men får väl börja redan nu då;)

2008-10-26 @ 19:59:16
URL: http://theoman.blogg.se/
Postat av: Louise

vad trevligt det låter. :)



Var filmen bra? Brudens bästa man?

2008-10-26 @ 21:16:44
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Erica,

ohw jag ville ju med köpa strumpor xD

2008-10-27 @ 09:07:18
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback