I'm back!

Hej mina damer och herrar!

Nu äntligen är min dator ikopplad och igång igen. Jag kände mig riktigt teknisk när jag krälade runt under skrivbordet och kopplade ihop sladdar och kablar. Det gick på två röda. Jag som inte trodde att jag kunde, men jag är nog lite teknisk efter allt..

Anledningen till att jag inte haft någon dator är att det byttes fönster i mitt rum igår. Var då tvungen att packa ner allt och spendera natten i lillbrorsans rum.  Men det har gått bra och nu är sakerna på plats. Men inte för så länge till. För om någon vecka ska allt ut ur rummet för då ska vi måla om här inne det ska bli så fint!

Trots datorlös så hade jag en toppenfredag. Linus kom ner och vi åt pizza med min familia och sen såg vi lite av 1408 men jag tyckte inte den var något bra så vi satt på The grudge och den ju läskig. Men inte så läskig som första gången man ser den. Men jag brydde mig inte så mycket om filmen, utan om sällskapet! Nej nu ska jag sluta skriva, Hur var eran fredag?
2008-10-04 @ 11:34:36 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

LÅter mysigt :P



ehm, min fredag var snurrig.. haha. ^^

2008-10-04 @ 14:21:00
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback