onsdagsäventyr!

Hej på er!

Nu har jag varit hemma ett tag. Såg på Grey's och jag älskar det, tycker inte alls att det gått utför.
Idag var jag ute på äventyr, hann med att träffa en kompis som förklarade lite saker vad gäller hans beteende emot mig. Vet inte om jag är så mycket klokare, men nu vet jag iallafall hur det ligger till.

Träffade även Linus i hufvudstaden där det blev McDonalds, shopping, fika och mys! En skön onsdag helt klart. Kanske lägger upp bilder på shoppingen imorgon, har för miljonte gången tappat bort min sladd till kameran. Får sluta städa rummet helt enkelt. Det är nämligen då den försvinner!

Nej nu ska jag ta min förkylning och hoppa i säng.
Sov gott sötisar!
2008-10-15 @ 22:42:40 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

haha ja, du får sluta städa! xD

2008-10-16 @ 09:41:29
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: GM

Okej vad roligt, hopaps ni får det trevligt! =)



I helgen ska jag försöka att ta det lugnt, kanske ta och se någon film också men annars vet jag faktiskt inte =)

2008-10-16 @ 10:31:45
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback