sommarnostalgi!

Hej på er!

Vi har ju fördjupningsvecka nu och idag hade vi projektarbets-tid som vi fick styra upp lite som vi ville. Så jag och Anna har skrivit projektplanen, börjat på enkät och pratat med våran handledare så nu börjar vi röra oss framåt.

Jag satt och kolla igenom lite bilder från i somras och fan vad jag saknar det. Den här sommaren var verkligen hur bra som helst! Det hände saker hela tiden och ja.. underbart! En massa nya människor dök upp i ens liv med.


Jag bjuder på en bild föreställande mig och mamma. Vi är lite lagom på lyset, här på min farbrors 40 års-fest!
Jag älskar dig mamma <3
2008-10-07 @ 14:33:06 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

aw :) fin bild.

2008-10-07 @ 14:44:35
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: Therese

snygg blogg!! vill du göra om min design?? :)

2008-10-07 @ 16:47:28
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback