three times a lady!

Hej mitt i natten!

Jag har inte haft något att skriva på ett tag, men nu känner jag för att låta er veta att jag lever och mår bra!

Under kvällen var jag ute på promenix med Tessan och Antonia (som tyvärr fick punktering halvvägs och fick avvika). Jag och Tessan hade iallafall grymt kul, som vi alltid har! Helt fantastisk tös det där. Vi kom fram till att vi är så jävla lika men ändå så jävla olika. Låter det ens logiskt? Hah, iallafall så fungerar vi jättebra ihop och har alltid superkul. Love you bubbelgum <3

Nu blev jag lite känslosam känner jag, men på ett bra sätt. Måste bara skriva om mina älskade vän Anna också! MashRam, du är kvinnan för mig. You're one of a kind, beautiful and sweet! Love you så fucking much honeypie! <3


Vi tre mot världen! <3
Vad skulle jag göra utan er?
2008-10-18 @ 01:22:49 Betydelsefullt Permalink

Kommentarer

Postat av: Tessan!

Ja men det är ju skit logiskt ju! (yn) Haha. Love you too honey! Vi tre mot allt! <3

2008-10-18 @ 15:35:05
URL: http://grablers.blogg.se/
Postat av: Anna

Aawwie! Nu fick jag ju tår i ögat! Love you älsk! <3

2008-10-18 @ 20:28:39
URL: http://mashram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback