Veet:s hårbortagningskit med en razor!

God morgon!

Nu har jag varit uppe i en timme och jag trodde inte det var sant när klockan ringde. Tänkte bara "Snälla fem minuter till!" . Men väl uppe efter en dusch så är jag pigg! Jag testade Veet:s hårborttagningskit med en "razor utan blad" och det fungerade hur bra som helst! Har testat en del sådana saker men ingenting har fungerat riktigt bra, tills nu. Den kan jag rekomendera för er som inte redan testat den!


Om ett tag ska jag bege mig till körskolan och ha lektion och det är fickparkeringar som står på schemat, de måste sitta ordentligt nu! Efter körskolan ska jag och Lillfjanten in till Hufvudstaden och shoppa loss. Han har blivit sjukt klädintresserad så det gäller att ta vara på det. Han vill ha svarta och gråa stuprörs-jeans! Läcker liten kille va?

Ikväll kommer även Linus hit och sällskapar mig över natten, för imorgon står skridskor och bio på schemat! Det känns som att jag har världens bästa höstlov! <3

Nej nu ska jag äta något och klä på mig!
Ha en bra dag allesammans!
2008-10-29 @ 09:59:51 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Kanske man borde testa :P haha.



Det är inget bra höstlov, här är det fökyldning och nackspärr som står på schemat. great!

2008-10-29 @ 10:31:36
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Marie

åh snygg design :D

2008-10-29 @ 14:09:53
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback