gud är bra schysst!

God morgon!

Hela veckan har jag bett till Gud (Jag har nästan blivit religiös på riktigt!) om att jag ska bli sjuk och slippa gå till skolan. Han har inte lyssnat på mig förrän idag! Fredag, sista dagen innan helg. Då man verkligen inte vill vara sjuk! Då kan han göra det jag bett om hela veckan och ge mig feber och ont i huvudet! Det är ju jävla schysst..

Jag går till skolan iallafall för att visa att mig kan man inte göra sjuk när som helst!
Sen kan jag inte heller lämna Tessan för vi ska rymma till tatueraren idag! oops..

Ha en bra dag!
2008-09-12 @ 08:17:50 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Ronja

tatuerade hon sig idag eller? :o vad tatuerade hon isf?

2008-09-12 @ 17:10:20
URL: http://hollywoodhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback