händelserik onsdag!

Hej på er!

Nu först har jag landat framför datorn efter en händelserik dag. Den började med att Tessan tatuerade sig vilket blev supersnyggt!! Att vara där igen fick mig att börja tänka på tatuering nummer 2.

Hade tid hos optikern 13.00 där jag gjorde en synundersökning och utprovning av linser. Jag fick sätta i och ta ur dem så hon såg att jag klarade det och tydligen var jag duktig på det med tanke på att jag aldrig gjort det tidigare! Gud vad skönt det var att se världen ur ett klart perspektiv. Jag fick ta en runda på stan med dem och jag kunde se bladen på träden (istället för en grön klump) helt underbart! Så nästa torsdag ska jag tillbaka och hämta mina (månads-)linser som dem beställer hem speciellt för mig. Wei, fan vad skönt det ska bli!

Efter jag varit hos optikern så mötte jag upp Linus som tagit sig ner enda hit för att träffa mig (Det är en resa på ca. 1,5-2 timmar) och som vanligt var det hur kul som helst att träffa honom. Vi åt först mat i centrum och sedan gick vi hemåt till mig där vi satt på min säng och pratade om allt allt allt. Hur härligt som helst :)

Nu ska jag snart hoppa i säng!
hoppas ni haft en bra dag.
2008-09-17 @ 23:31:02 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback