medvetslöst internet.. som vanligt!

Hej på er!

Mitt internet har varit medvetslöst hela dagen vilket är anledningen till min "tysta" blogg. Jag tappade inte bort mig i natt eller så. Det blev en lyckad utgång trots att jag och Antonia satt på tåget in och undrade vad fan vi höll på med. Vi var inte ett dugg taggade eller sugna på att gå ut och dansa. Men så fort vi fått i oss några shottar så blev det bra. Linus + hans kompis Marcus var där med. Kvällen blev helt klart lyckad ändå! När vi bestämde oss för att lämna Viperroom där vi var så skiljdes vi åt från killarna borta vid centralen och jag och Antonia satt oss ner på McDonalds för att mata våra magar.

Eftersom att vi bor i lilla Nynäs så går nattbussen 02.20 och missar man den (vill inte åka med den!) så får man vänta på tåget som går 05.22. Härligt va? Så det gjorde vi. Men vi fick sällskap av Gabbzor och hans kompis Marcus (många Marcus) och det var superkul. Tiden gick mycker fortare än den hade gjort annars i alla fall.
 
Var hemma i tryggt förvar 06.45 imorse!
Är en aning trött nu måste jag erkänna!

2008-09-27 @ 18:37:26 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Majken

tack :) nej det är Om - Niklas Strömstedt =)

2008-09-27 @ 21:32:48
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Antonia

sv: hahahhaa, jag var rätt så glad för din skull med igår ;D haha, jag satt ju bara och log hela tiden, och det var ju inte bara pga Patrick :D

2008-09-28 @ 00:13:48
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se/
Postat av: Antonia

sv: aa, verkligen :)

2008-09-28 @ 00:36:39
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback