skönheten på ryggen!

Hej på er!

Mitt internet har varit helt ur funktion senaste dagarna! Men nu ska det nog fungera igen.

Gissa vad? Nu är jag tatuerad!! (Bilder kommer under morgondagen, när jag hittat sladden!) . Jag är hur nöjd som helst och superglad! Det gjorde inte så ont som jag trott, men nog kändes det allt till och från. Men nu är det gjort och jag kan inte sluta beundra skönheten :).

Hur har ni haft det? Skönt med helg snart igen?
2008-09-04 @ 23:41:21 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Ronja

ååh fyfan va kul :D längtar tills du lägger upp bild! det är helt sjukt vad det är svårt att slita ögonen ifrån dom när dom är nya! ;O

2008-09-05 @ 01:14:56
URL: http://hollywoodhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback