Demensboende!

Nu är jag hemma och nyduschad. Och som vanligt hamnar jag framför datorn istället för i sängen, typiskt. Ikväll har jag jobbat på mitt älskade Demensboende och fan så jag älskar det. Där eller på liknande ställe vill jag verkligen jobba!
Imorgon är det praktik igen och klockan ringer 04.45. När får dessa smärtsamma mornar ett slut? Jag orkar inte mera, det tar så jäkla mycket på kroppen. Inte nog med att jag måste upp tidigt. Jag har även blivit förkyld igen med ont i halsen, hosta och bomullsskalle! Men det får gå, tänker inte lämna Anna. I värsta fall får de väl skicka hem mig.  Men det kanske är bättre imorgon! Jag vet bara nu att jag skulle behöva mycket fler timmars sömn än de jag kommer få i natt. Minst det dubbla.

Nej sov gott hörrni!
2009-02-16 @ 22:50:56 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Jag gillar också mitt demensboende, så sjukt kul och härligt. Man kan liksom aldrig vara sur när man jobbar, förutom om man jobbar med värsta surkärringarna! ;P hahahah!





Isch, krya på dig! Och jag kan glädja dig med att säga, nästa vecka kommer du få sovmorgon... ;D

2009-02-16 @ 23:23:41
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback