I need you baby!

Min man känner sig hängig idag och tror att han börjar bli sjuk. Jag vill bara göra så att han mår bra och stannar frisk! Trots att jag titt som tätt mår dåligt och känner mig sjuk så känns det mycket värre när Linus gör det. För tänk om han blir jättesjuk och vi inte kan träffas nu som vi bestämt? Jag vet inte vad jag tar mig till då om jag ska vara ärlig. Just nu behöver jag verkligen honom. Behöver känna hans närhet! Jag behöver komma hemifrån och hem till honom.

Självklart betyder det mer att han vilar och mår bra ifall han nu är på g att bli sjuk. Han skulle nu försöka sova en sväng så får se hur han mår sen när han vaknar igen! Nej usch, nu känns saker bara värre. Älskling <3

2009-02-10 @ 19:15:43 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback