Jag lämnade er för några dagar!

Jag upptäckte igår att jag bara lämnade er utan en förklaring i tisdags. Min förklaring är dock riktigt fin. Jag träffade Erica och Antonia för en fika och under tiden sms:ade jag med min prins som inte hade något att göra och ville träffa mig. Så efter nio i tisdagskväll så kom han hit och sov. Så det blev ingen bloggning då och igår så bar det av in mot Hufvudstaden för praktik och övernattning hos min moster! Först nu är jag hemma igen (eller har varit sen fyratiden). Så visst hade jag en bra förklaring ändå?

Idag blir det åter att träffa Erica och Antonia för lite skvaller. Jag mår förövrigt inte jättebra, knappt bra. Har ont i skallen, halsen, skelettet, skinnet och så är jag förkyld. Men satingen, Erica åker till sin man imorgon och är där över lovet. Nu måste man ju passa på att träffas lite!


Erica med sin man Johan! Superfint par. Fast.. inte som mig och Linus ;)
2009-02-19 @ 17:15:58 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Hahahhahaha, härrududu! vi är lika fina alla fyra ;)

2009-02-22 @ 15:31:40
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback