Bättre förr?

Det är fan inte sant. Nu har jag superont i benen (skelettet) och öronen har börjat göra ont! Imorgon är det fredag och jag ska hem till min älskling. Förlåt mig kroppen, men du måste bli frisk!! Jag har nu mått risigt i en hel vecka. Är trött på det nu, gör mig bara frisk!!

Förövrigt så har jag inte gjort någonting idag (igen). Bara suttit här, duschat och tvättat håret i mitt underbara smultronschampo & balsam. Det luktar helt underbart, eller hur Erica? Jag har även kollat lite på tv, men det som gick på kanalerna var absolut ingenting att hurra över. Vad händer med tv-världen egentligen? Förr i världen gick det ju hur mycket som helst. Speciellt på dagarna så man hade massor att kolla på när sjukdomen gjorde besök!

Det kanske helt enkelt var så att det var bättre förr?
2009-01-29 @ 15:48:10 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

det är underbart! :D xD

2009-01-30 @ 08:37:21
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback