Bloggen blir kvar!

Tack för era kommentar (lite smått panikartade) så lite speciell känner man sig ju ändå, haha! Jag tänker inte ta bort den, men inte skriva lika mycket just nu iallafall. Kanske blir lite mer senare när jag fått lusten tillbaka. Men kvar blir den!

Jag vill skriva en massa, men det kommer liksom inte ut. Jag tror att allting kommer bli mycket bättre när praktiken väl är slut för nu känns allting mest superjobbigt och tungt! Lusten för allt som man tycker är roligt har försvunnit..

Linus är en riktigt klippa, utan honom hade allting varit mycket jobbigare nu.


Tack för allt du gör <3
2009-03-03 @ 17:29:56 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Kan förstå att det är jobbigt med praktiken eftersom du inte trivs(det vet jag i och för sig inte MEN..)och inte vill vara där.. :(



MEN JAG ÄR GLAD ATT DU TÄNKTE EFTER NOGA! JAG ÄR MEGA GLAD ATT >BLOGGEN ÄR KVAR. SO WHAT om du uppdaterar någon gång då och då? man kan ju alltid börja om ;) hahahah!

2009-03-03 @ 23:07:59
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: huge

tack för det söta du ,kram huge

2009-03-04 @ 14:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback