dröm.

Du är ledsen, det är jag med..

Jag har sån bad feeling i kroppen, hela dagen har det vart så..
Vaknade tidigt imorse av en dröm. Vågade inte somna om för var så rädd att komma tillbaka till drömmen.. Och när jag gick upp så frös jag så jag skakade och kändes som jag skulle spy och ögonen var helt tårfyllda. Jag kände att jag inte orkade. Ville bara somna och få sova tills den där känslan försvinner. Men så är det ju så att man måste ju upp. Så jag satte på mig Happyface och så..
Den där känslan sitter kvar i kroppen, jag känner mig så.. Otillräcklig?. Så liten.. Jag är rädd, fastän jag vet att jag inte har något att vara rädd för.. Det är jättejobbigt, vet inte vad jag ska göra.. vill bara glömma!.. Vill bara gråta, men kan inte..

” - Jag orkar inte med hennes suckande och ”hej tyck synd om mig!” ” :/
2006-08-28 @ 20:53:57 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback