En vacker dag ska den pipa sitt sista pip!

Godmorgon!

Gissa om jag är trött ?
Det var med ett "neeeeeeej" jag hörde klockan ringa! Det känns precis som när det är skola, att bli väckt av en arg klocka som bara lever för att göra morgonen till en pina för mig! En vacker dag ska den pipa sitt sista pip!

Aja, nu är jag iallafall uppe och jättetrött.
Ute är det  soligt, men blååsigt som tusan.
Kanske inte missar en dag med sol och bad iallafall.

När jag ska sova så kommer jag på såna bra saker som jag tänker skriva här, men så nu på morgonen.. Poff all gone. Tråkigt!

Nu måste jag äta frukost och göra mig iordning!
Känner för mjukisbyxor, men det kan jag ju inte ha heller.

Ha en bra dag idag!
Tjingeling
2007-08-15 @ 09:44:19 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback