"ett halvår kvar till alla hjärtans dag."

Godmorgon på er!

Idag är det exakt ett halvår kvar till alla hjärtans dag. Så ni som brukar ha svårt att veta vad ni ska köpa till pojkvän/flickvän kan ju börja fundera redan nu.     Haha, var sorligt. Jag skojjar bara lite här, men det var faktiskt det första jag tänkte när jag såg datumet "Idag är det ett halvår kvar till alla hjärtans dag". Då har man mycket att se fram mot på dagarna, eller inte.

Jaha.
Vädret är soligt och fint, men jag har ingen lust att lägga mig och sola :S.
Men det känns som jag måste, brännan är ju så gott som borta!
Får se när älskligen vaknar sen vad vi gör, om vi ska ses något.

Jag har inte bara ont i ryggen nu utan i halsen också, kan det bli mycket värre nu?
Jag tror fan inte det.  Snälla inte halsen, det är så grymt jobbigt.
Iförsig så är ryggen hundra gånger jobbigare, men ändå.

Oj så jag babblar på här.
Nu ska jag äta frukost och sedan duscha!
Efter det får vi se vad dagen har att erbjuda!

Tjingeling
2007-08-14 @ 10:29:13 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Mirre

Ett halvår, fan va mycket

2007-08-14 @ 10:39:02
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback