För det är sommar

Godmorgon!

Jag
kunde inte sova längre än till halv 10. Jäkla grannar som ska klippa gräset så tidigt, och de gör det ofta också. Som om gräset hinner bli såå långt på två veckor. De är för fan gamla, det enda de gör är att sitta inne och muttra.
Gash, ska ta den där gräsklipparen och kasta den till ett land långt långt borta.

Aja, nu när jag ändå är uppe så gör det väl inte så mycket, vädret är hur fint som helst.
Och ska inte kasta bort en sekund mer än nödvändigt.
Ska alldeles strax ner och äta frukost, och sedan duscha. Sen blir det ut på altanen och steeeeka hela dagen lång.
Typ, för senare idag blir det att träffa lite folks + älskling. Får se hur det blir.

Imorgon börjar jag jobba igen.
Blandade känslor där, så får tänka på alla pengar jag får!
Tror jag får min lön imorgon också, så då blir datorköp inom kort! <3

Nu ropar köket på mig!
Passa på och njut av solen :)
2007-08-01 @ 10:11:50 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback