Ibland är han nog för smart för att det ska fungera!

Gång på gång kommer min brorsa med bevis på hur jäkla smart han är.
Ibland är han nog för smart för att det ska fungera!

Som igår då han tog en av tre polkagrisstångar som min gammelfarmor ska få.
Han tog ut hela ur pappret och så gick han ut i förrådet.
"Vad gör han där?" tänkte jag.

Jo, han kom tillbaka in med en pinne som han slår in i pappret.
Jag säger då att det där kommer ju aldrig att fungera, mamma kommer ju märka direkt.
Men det tror inte han, för han är smartare än så.

"Men när farmorn får det så kommer ju hon märka det, när hon öppnar och ser en pinne !?!"
"Äh, hon kommer äta den ändå!"

Haha, ja smart är han.
Men som sagt tror jag nog att han är för smart för att det ska fungera.

2007-08-31 @ 20:26:30 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback