Jag har nog aldrig uppskattat dem så mycket som nu!

Godmorgon Godmorgon!

Fan vad skönt det är med sovmorgon!
Jag har nog aldrig uppskattat dem så mycket som nu!
Idag börjar jag 11.25 och imorgon + fredag 9.30.

Idag har jag också bara 2 lektioner. Samhälle och Engelska. Så slutar redan vid 2.
Onsdagar är våran skönaste dag helt klart!

Efter skolan måste jag verkligen städa mitt rum och tvätta "lite" kläder!
Sen vet jag inte om jag och Eraajkaa skulle ses?!


Ajja, nu vrålar min mage!

Ha en bra dag :)
2007-08-29 @ 08:57:29 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Såklart vi ska hitta på något :) !.
9.30 i morgon - jag ska åka iväg klockan sju i morgon bitti :P

2007-08-29 @ 15:13:05
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback