Mat med familjen bland fiskmåsar

Nu ska hela familjen alldeles strax ner till hamnen för att äta mat på Freja. Och gissa vilket det största sällskapet är där om man väljer att sitta ute? .. Jo fiskmåsar. Eftersom att man bor i en sjöstad med hamn och allt så bor de här! Haha, men man är så van att de knappt märks!

Men det är första gången på hela sommaren vi gör något hela familjen. vi har knappt ens ätit middag tillsammans, jag jobbar ju kvällarna!

Får se vad det blir för mat. De äter nog plankstek men jag tål inte potatismosen och så!
Äter nog kyckling eller något annat gott!

Jag åker nog direkt till jobbet därifrån, så tänk på mig ikväll där jag springer runt  ;)

Tjingeling
2007-08-10 @ 13:31:44 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: linn

visst är den BRA, så himla lättsam och detaljlös men ändå bara i en klass för sig :)
låter ju mysigt att fara ut och äta, se till att dänga till fiskmåsarna i skääällen om du får tillfälle, de kan dom behöva ! ;)

2007-08-10 @ 19:29:20
URL: http://linnwright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback