om jag inte skriver mer så vet ni vad som har hänt!

Godmorgon!

Nu har jag varit uppe ett tag! Såg på vädret iigår att det skulle bli fint idag så ville inte sova bort dagen. När jag vaknar är det soligt och fint men, ett stort men.. Det blåser som bara fan! Jag lovar, man blåser bort om man går ut. Ska testa snart, så om jag inte skriver mer så vet ni vad som har hänt!

Iallafall,
Har jätteont i ryggen igen då medicinerna slutade verka under natten, men ska strax ned och fylla på bagaget.
Jag vet ärligt inte om jag ska gå och jobba. Jag vill och känner mig taskig om jag inte gör. Men samtidigt, är det värt det? Tänk och jag pajjar ryggen ännu mer? Men jag måste ju jobba imorgon och på söndag. Kan verkligen en dags vila till hjälpa? Ah, jag vet inte ska prata med mamma.

Idag blir det kanske beachen med pojkvän + vän och hennes pojkvän.
Får se om vi tar oss dit trots blåsten, kanske inte ens är varmt ute.
Får se Får se, alltid detta "Får se" .

Nu ska jag äta frukost, magen skriker åt mig med hemska ord!
2007-08-17 @ 10:23:11 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback