sovis gottis

Nu ska jag stänga av och lägga mig och läsa för att sedan somna. Måste passa på medan medicinerna fortfarande värkar! Annars kan jag inte somna.

Jag känner mig lycklig, har inte så fruktansvärt ont. Jag kan röra på mig utan att skrika av smärta!
Thank you god for the drugs. vill inte ens tänka på hur det kommer kännas när de slutar värka! Att gå från inte så ont till fanhelvetesryggjävel- ont.

Imorgon återkommer jag med en massa positiv stämning!
Ha en jättebra kväll och en jättebra natt! Sov gott alla små änglar!


<3
2007-08-16 @ 22:59:01 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Julia igen och igen

Svar:
Haha jag verkar inte vara ensam om att äta 24/7.
Äpplena: Ibland likssom .. händer det. Själv bakar jag nog mest till julen, lussebullar och annat.
Inläggena: Okej, det tar ju ett tag som sagt, förstår jag! Hade du någon tidsuppfattning? ..
Okej, jag addar, jag tror det blir lite lättare att hjälpa dig här än skriva via två bloggar ^^
Gör det, meddela mig då! (:

2007-08-16 @ 23:00:26
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Emil

Tack så mycket Axeln för din goa kommentar på min blogg!
Kram Emil

2007-08-16 @ 23:50:28
URL: http://www.emilsigfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback