That's making me a fighter

Jag har nu suttit och spelar harpan säker 10-12 omgångar men inte fått ut skiten en enda! Blir man inte galen då?
Jag gav till slut upp, har så ont i handleden av allt datorsittande. Värre är det idag då jag suttit här hela eftermiddagen/kvällen. Men vadfan, har ju ny dator. en superbra dator ! Måste ju inspektera den och så..

Jag har min musik nu också! Asbra..

Jag vill inte stänga av och gå och lägga mig. Det är så kul med nytt, vill bara sitta här och mysa hela natten. Men ska upp 9 imorgon för att åka ut på sjön så ska strax gå och sova, för att orka upp.

Det var verkligen värt att lägga ner pengar på en ny dator! :D
JAG ÄR LYCKLIG!

Jag måste erkänna att jag är lite prylbög . Men vad gör det sålänge man mår bra av det? :D

Ha det jättebra! :)
Sov gott <3

2007-08-05 @ 23:45:08 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback