Tömd dator och trött människa

Nu har jag lagt över alla bilder och en hel del musik på mitt USB-minne.
De låtar jag inte la över laddar jag ner senare. Så nu är min dator tömd på det jag ska ha över till den nya! :D
Känns bra, jag har varit riktigt effektiv ikväll ;). Haha.

Pratade med älsklingen för ett par timmar sedan, i hela en timme :O
Och vi hade ett normalt samtal utan tjaffs och bråk <3

Imorgon kommer han och fixar min lilla dator, wopi.
Vilket lyx man har, slipper röra ett finger föräns allt är färdiggjort, då jag kan sätta mig framför den och sortera alla bilder och låtar. Åh, sånt gillar jag! Sortera och rensa!

Nu ska jag faktiskt gå och sova!
Ska upp senast 10.30 imorgon.
Ska dammsuga rummet, tvätta lite kläder och sedan hämta min nya guldklimp :), ska bli så spännande så!

Så, sov gott! :)
2007-08-05 @ 01:12:30 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: linn

haha så är det verkligen ! fast man tycker att de borde vara tvärtom för på sommarn visar man ju mkt mer huuuud....hmmmm :P
haha, men du jag ser att du bor i sthlm!kan passa på att fråga om du har något grymt tips på ngn kläd/accesoar affär som man borde besöka? ;) ska nämligen dit om ca 2 veckor... :) det är bara att ösa på med tips om du kommer på något primaaa=)

2007-08-05 @ 01:17:29
URL: http://linnwright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback