Uptown girls

image511

Molly är en bortskämd prinsessa i behov av pengar. Ray är en lika bortskämd åttaåring i behov av barnflicka. Molly får jobbet att passa upp för Ray ? hennes första jobb någonsin. Tillsammans blir de både en katastrof och varandras räddning.

image512


Vilken jäkla underbar film! Jag är förälskad.. Den är ju så fin och man tänker verkligen efter.
Åh, jag älskar den! Måste köpas inom kort!  Det är ganska häftigt att man kan få såna känslor när man ser en film.

Tjejen som spelar "Ray" Dakota Fanning är ju huur söt som helst.

image513


"Alla sagor har ett slut.
I verkligheten är slutet början på något nytt."

2007-08-10 @ 00:03:12 Tv & film Permalink

Kommentarer

Postat av: Antonia

jag missade första halvtimmen :( men den var verkligen underbar :D

2007-08-10 @ 02:06:57
Postat av: amelie- www.couleur.blogg.se

supersöt :) och grymt begåvad

2007-08-10 @ 09:31:25
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Lovisa

Det var den som gick igår va? Jag blev så arg på mig själv för jag hade verkligen längtat efter den så glömmer jag bort den :O Buhu! Nu ska jag köpa den istället :)

2007-08-10 @ 10:14:34
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback