zakynthos

"Fest dygnet runt eller lugn och ro i en orörd vildmark? Höga gröna berg eller kritvita sandstränder? Zakynthos i det joniska havet är en ö av spännande kontraster. Vi har letat vrak och sköldpaddor på ön som är en av Greklands soligaste platser. "

image529 image530

image531


Kanske blir det zakynthos nästa sommar?
Eller kanske Cypern?

"Hur vill du uppleva Cypern? Vill du ha ett vilt och otämjt Ayia Napa, ett härligt stadsliv i Larnaca eller ett lugnt tempo i Fig Tree Bay? Som du förstår finns här något för alla. Men oavsett vilken stil på Cypern du väljer, finns där de vackra stränderna, det härliga turkosblå vattnet och landskapets karga skönhet. I bakgrunden gör sig också Cyperns spännande historia sig påmind, där det geografiska läget gett upphov till många fascinerande berättelser och legender."


image533

image534


Ni som känner mig kan nog genom bilderna gissa vart jag vill åka ;)
2007-08-12 @ 13:37:44 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anna

Haha jag har skrivit mitt namn på den där båten, och så har jag badat där. Vattnet är helt vitt, ser ut som mjölk.

2007-08-12 @ 17:45:48
Postat av: mojsan

haha okej :D
Jag vill åka till cypern! Jättesugen på det :D

2007-08-12 @ 21:58:32
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback