lördag

God morgon!

Hoppas ni alla sovit riktigt bra, det har iallafall jag gjort. Har sovit djupt hela natten utan att vakna till en enda gång, hur skönt som helst och jag känner mig verkligen utvilad!

Idag blir det inte mycket bloggning för min del. Vid ett-halv två åker familjen minus en bror ner till Nyköping. Min moster och hennes kille/sambo bor där och han fyller år idag så det ska bli lite fest. Vi sover där också, så om jag inte lyckas hitta en dator där som jag kan blogga ifrån så blir det ingenting förrän imorgon eftermiddag/kväll. Men ni får gärna kika in, läsa gamla inlägg och kommentera. Då blir jag glader när jag kommer hem igen!

Vad ska ni göra idag? :)
2007-12-01 @ 10:16:30 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback