regnet det bara öser ner

Hej på er!

Den här skoldagen ville verkligen aldrig ta slut. Det kändes som att jag gick upp på måndagen men kom hem på onsdagen. Men jag överlevde iallafall trots provet jag inte var ett dugg förberedd inför. Det har öst ner regn precis hela dagen. Lagom glad man blir då!  Har eran dag varit bra? :)

Jag fick ett sms förut om att min telefon finns att hämta på skotten! Woho, så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så vi kan åka och hämta den! Jag älskar nya saker.

Nehej, nu ska jag slänga mig i soffan.
Tjingeling
2007-12-03 @ 16:28:46 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Sandra

Ja du, det regnar en hel där här med så du behöver inte känna dig ensam!

Min dag har rullat på bra, är trött och seg dock.
Kram

2007-12-03 @ 18:08:38
URL: http://Sil3nce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback