15 juli

Godmorgon!

Idag mår jag bättre, inget ont i magen. Så det är skönt!
Har ingen aning om vad det var jag skuille skriva igår som jag tyckte var så viktigt :S. Det kanske kommer tillbaka till mig.

Idag är vädret trist igen, mulet och blåsigt.  Så det får bli en innedag framför tvn, inte fy skam det heller ibland.
Får se om älsklingen hinner komma hem innan jag ska till jobbet, annars får vi träffas efteråt.
Han åker nämligen ner till Jönköping imorgon och är där tills den 23. Alltså en hel vecka!
Men det kommer gå fint :). Han ska bara ha roligt och inte tänka på mig. Det vet han, för jag har sagt det flera gånger nu. Men jag kommer sakna honom oerhört mycket, men han kommer ju hem igen och då firar vi 13 månader dagen efter :). Då blir det bio - Harry Potter.

Aja,
nu ska jag äta frukost och sedan se om det går något på tv, annars får det bli en film.

Tjingeling
2007-07-15 @ 11:20:03 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback