6 juli

Godmorgon!

Varför kan inte vädret vara som igår alla dagar?
Sådär jättevarmt och soligt, inga moln.
  Idag täcks himlen av moln men solen tittar fram var tredje sekund. Så man vet inte riktigt vad det ska bli av vädret.

I de flesta bloggar står det varje dag något om vädret. Det betyder ju att fler än en är missnöjda.
Men vi har ändå ganska tur här med regnet, för här regnar det oftast bara på nätterna. Så vi slipper det på dagarna, då är det halvsoligt och molnigt och vissa dagar helt soligt.
Men jag vill fortfarande ha förra sommaren :(. Tänk om man kunde spara väder och ta fram det när man vill ha det, som nu. Den här sommaren har visat sig vara riktig kass när det gäller vädret.

Därför ikväll tar jag till med min räddare i nöden - solariet! Haha. Annars försvinner ju brännan fort som bara den. Man måste bättra på den regelbundet!

aja, nog om vädret. . För idag.
Jag får se vad som händer idag, jag är lite sugen på att gå ut innan jag börjar jobba.
Känner inte alls för att jobba längre, jag vill ha LOV!  Men om 3 v så får jag en veckas ledighet.
Woho, man tager vad man haver ungefär..

Nej nu ska jag rensa garderoben så jag får in de nyinköpta kläderna.

Tjingeling!
2007-07-06 @ 11:44:35 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback