8 juni

Godmorgon!

Så vaknade man upp till ännu en dag av regn och grått. Blir så trött, varför kan det inte bara vara soligt och fint?
Jag vill få den där känslan av att det är sommar och lov. Jag har fortfarande inte känt någonting av det.
Kanske kommer lite nu när jag är ledig får jag hoppas. Och hoppas också att vädret är fint så det blir sol och bad.

Jag har inga planer alls idag. Sitta och dega framför datorn och tvn kanske, fram tills halv 4 då jag ska till jobbet.
Världen är så tråkig just nu, funderar starkt på att ta sista minuten till något varmt land!
Kan dra med mig mamma så hon betalar ;).  Jag orkar inte med det här vädret längre.. Allt blir så trist!

Aja,
nu ska jag duscha och tvätta lite kläder!


Tjingeling

2007-07-08 @ 12:40:09 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback