Christina Aguilera

image399

Christina Aguilera är helt otrolig, hennes röst och utstrålning.
Jag älskar de flesta av hennes låtar men dessa känner jag mest för:


Candy man , just nu är den min absoluta favoritlåt!
Fighter , Sån häftig video och låten är väldigt powefull.
Hurt , en väldigt fin och känslig låt.
The voice within  , En sån otroligt underbar låt. Första gången jag hörde den blev jag helt ställd och tårarna rann. Det är den mest känslosamma låten tycker jag. Och en av mina absoluta favoriter. Den fick mig fast.
Och så självklart Genie in a bottle , vem har inte hört denna låten? :)
2007-07-14 @ 00:06:06 Kändisar Permalink

Kommentarer

Postat av: linn

hihi, jaa tänk att vakna med den mitt framför ögonen...huaahh ;P
åh the voice within...just love it!!

2007-07-14 @ 01:15:37
URL: http://linnwright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback