Extreme home makeover

image441

Jag blir lika rörd varje gång jag ser det. När familjerna kommer hem och bussen flyttar på sig och man får se deras reaktioner. Deras glädje och hur de gråter, skriker och skrattar. Det är en fantastisk känsla.
Tänk att kunna göra en människa så lycklig. Det är sånt jag vill göra. Kunna ge något så otroligt viktigt som ett hem åt familjer som haft/har det svårt och inte kan komma på fötter på egen hand.

Det där är mitt drömjobb!
Kanske inte just bygga hus, det är jag nog inte bra på. Men att inreda och vara där och hjälpa till!
Det skulle betyda så oerhört mycket. Det är vad jag vill leva för!
2007-07-30 @ 21:08:27 Tv & film Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback