Golfrunda och pizza

Nu är jag hemma efter en mycket lyckad kväll med folksen!
Vi träffades nere i hamnen vid 18 . Det var jag+ Mattias, Antonia + Mattias, Erica + Fluff och Nobel + Johanna, alltså fyra par ;). Måste sett lite roligt ut! Hehe.
Vi som är par delade på en klubba och spelade varannan bana på minigolfen, det tog tid, nästan två timmar. Och hungriga var vi.  Så vid halv nio ungefär gick vi och åt pizza. Det var gott att få något i magen även fast kvaliten på pizzan inte var någon höjdare.
  Efter det gick vi till en lekpark och lekte lite, hehe. Bilder kommer komma !
Så allt som allt så var det en väldigt rolig kväll :), Jättekul att träffas såhär allihopa, det måste vi göra om . Kanske gå och bada någon dag? :)


Jag var ju även inne i sthlm idag och shoppade lite.
Det blev en hel del fint :). Vädret var ju helt amasing idag första gången på länge. Jääättevarmt och soligt. Det var 25 grader där inne. Ujujuj. Var tvungen att gå in på Burger Kings toalett och ta av mig mina leggins :p, så varmt var det! Haha.


Den här dagen har varit toppen!
Imorgon blir det jobb igen och innan dess hoppas jag på att få träffa älsklingen! <3

Nu ska jag fixa lite bilder från kvällen, de kanske kommer upp här senare.
2007-07-06 @ 00:31:41 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback