Humörsvängningar

The day today blev inte inte som planerad.
Vi tog bussen mot VH där Antonia blev åksjuk. Så vi väntade ett tag innan vi tog ett tåg till Haninge.
Längre än så kom vi inte. Hon mådde för dåligt, så hennes mamma med "man" kom och hämtade oss.
Stackare. Jag vet hur det är att må illa, det värsta som finns.

Väl hemma så var det varmare än i haninge där vi frös.
Så jag passade på att sola ett tag, hann inte långt innan molnen invaderade igen.
Och för ca 10 minuter sedan började det ÖSREGNA! Har inte sett så mycket regn på länge.
Tur att jag hann in ! Annars hade det inte varit en glad person som skriver.

Nu kommer mamma strax. Hon åkte iväg och hämtade ut paket från H&M med våra kläder vi beställde från höstkollektionen. Weho, kommer inte ens ihåg vad jag beställde :s. Återstår att se!

En sak..
vädret har humösvängningar!
2007-07-31 @ 15:03:45 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej igen !
Jag hoppas du mår bra (har du kollat magen)och att kläderna som du beställt sitter bra .
JAg hoppas ochså att du kan sola i morgon men se upp för cancern om man solar för mycket vill inte mista dej som blogg partner kram

2007-07-31 @ 17:02:49
Postat av: mojsan

svar till anonym:
Dina kommentarer får mig att le, hehe.
Jag är försiktigt när jag solar, Inte blir du/ni av med mig inte!
Jag har inte kollat magen än, men ska göra det så snart som möjligt. Och kläderna satt jättebra :D, supernöjd även fast det blev en överraskning att se vad det var :p hehe
Ha det bra :)

2007-07-31 @ 18:04:04
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen
Det är bra att jag får dej att le ,skulle vara förjävligt om det vore tvärtom,och du kan kalla mej huge eller du ,
och snälla du även om jag låter tjatig kolla magen snabbt (har en som jag känner som gick för länge med smärta och fick en längre l tid för att bli frisk )
kul att kläderna satt bra sen hoppas jag att det är ok mellan dej och killen har inte hört så mycket om honom på ett tag .
Jag måste säga att jag gillar att snacka med dej kram

2007-07-31 @ 21:41:58
Postat av: mojsan

svar till "Huge" ? :
Hehe ja eller hur!
Jo jag vet, ska göra det denna vecka!
Det är väl sådär.
Vet inte riktigt, känns allmänt tungt just nu.
tyvärr :/
Vad bra :)
Det känns bra att prata såhär utan att känna varandra!

2007-07-31 @ 22:13:40
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback