Kan det vara sommar?

Godmorgon på er därute!

Jag vaknade tidigt av att jag hade så jävla ont i benet. Min första tanke var "åh nej, inte en blodpropp. Jag är för ung för att dö!" Ungefär så, då är man vaken ;). Men nu gör det inte ont längre!
Det är soligt och fint ute, men det börjar komma lite hotande moln :/, ajdååå.
Hoppas de försvinner snabbt för vi vill inte ha dem här! Go away..

Fortsätter det vara fint nu så blir det förhoppningsvis nicksta om ett tag med sol och bad!
Men jag kan tyvärr inte bada av olika anledningar. Men de andra kan ju.
Och så måste jag ta med mig lillebror, då mami & papi började jobba idag, stackars människor!
men på torsdag är det min tur att gå till jobbet igen, aouch.

Aja, nu ska jag äta frukost.
2007-07-30 @ 10:23:14 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback