Maaaat

Nu äter jag för första gången den här dagen.
har ingen matlust längre och så hinner jag inte :S, inte bra alls men vad ska man göra?`
Jag kan inte tvinga i mig maten..

Men nu äter jag kyckling och ris med currysås <3 Jag älskar curry!

Älsklingen ringde förut också och vi pratade i ungefär 1 och en halv timme :).
Är jätteglad nu, han kanske kommer hem imorgon, hoppas verkligen det!
annars följer jag nog med familjen till Ikea, eller jag ska bli avsläppt i skärholmen centru. (Jag hatar Ikea och liknande affärer, de ger mig mardrömmar.)

Men är det sol så stannar jag hemma och steker! ;)

Nu blir det film till maten, hehe.
2007-07-08 @ 21:58:19 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback