Ni som bor i stockholm!!?

Hej därute!

Jag vet inte vad det är med mig men varje kväll får jag så ont i huvudet och kallsvettas och sedan på morgonen mår jag illa och känner mig alldeles matt. Det har varit såhär i snart 2 veckor. Det börjar bli ganska jobbigt.
Får hoppas att det går över snart bara!

aja nu till roligare saker!
Jag har fått mer färg :D, solningen igår gav verkligen resultat. Iallafall på min baksida, haha.
Men även framsidan har blitt brunare :D Jag bara älskar bra resultat! haha

Idag är det tråkigt nog dåligt väder, igen. Mulet och det regnade imorse!
Jag hoppas verkligen att regnet håller sig borta resten av dagen!
Jag vet inte hur vädret är inne i stan, så ni som bor i sthlm. Hur är vädret där nu?
Jag bor en bit utanför men det brukar vara samma väder, men man vet ju aldrig!

En fråga till. På gröna lund, Gröna lundsteatern vart ligger den? Jag kan verkligen inte komma på det, men jag tänker att den ska ligga vid spökhuset eller vid nyckelpigan-delen av grönan. Men jag har faktiskt ingen aning, någon som vet ?

aja nu ska jag duscha och göra mig iordning!
Blir nog ett inlägg till innan det blir staden med älsko!

2007-07-27 @ 11:55:24 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback