shopping och hamburgare

Nu är jag hemma igen efter att ha träffat Anna i centrum. Det var väldigt kul att träffas, det var som sagt jättelänge sedan sist. Vi kollade lite i affärer och jag köpte en jättesöt tröja som jag kollat in förut också, men nu till halva priset så 80 kr gav jag :).  Sedan köpte jag present till födelsedagsbarnet ;). Hehe.
Vi åt en hamburgertallrik nere i hamnen bland hungriga kråkor :p haha.
Det var trevligt, vi måste ses snart igen :)

Nu om ett tag ska jag hem till Antonia som har lite kalas. Tråkigt nog är de flesta bortresta så det blir inte många som kommer, men alltid något.

Idag är det jättevarmt ute. Imorse var det mulet men nu så har det lättat och det är soligt men med viss molnighet.
Men varmt som bara den är det nu, funderar på att ta en kall dusch innan jag gör mig iordning.
2007-07-19 @ 15:40:14 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback