sol, vind och vatten

Hej därute!

Jag var ju och klippte mig idag och precis som alla andra gånger så lämnar jag frisören besviken.
Varför kan det aldrig bli som man tänker att det ska bli? Varför kan man inte bara få den frisyren man önskar?
Men när jag kom hem så plattade jag håret för frisören hade fluffat upp det så jäkla mycket. Så nu är det bättre, faktiskt fint :). Så jag är nöjd nu. Men han klippte mycket på längden :O, ungefär 15 cm.
Kommer bild senare..

Jag kom även hem med en påse från Bik Bok och Åhlens.
Köpte 2 linnen, en "farfarströja", ett halsband och ett par flip flop (Mitt 3e par i sommar.)
När det gäller flip flop blir jag aldrig nöjd. Vill ha min turkosa från förra sommaren, men de var trasiga. Skönare flip flop går inte att hitta :'(

Nu ska jag alldeles strax äta grillad hamburgare, pappa står ute och grillar för fullt ;).
Efter det blir det att träffa friends :) Det blir kul!

Imorgon är det sista lediga dagen denna vecka. Och namnet för det är - Ångest!
Jag vill verkligen inte tillbaka dit, inte nu. Kanske i höst, men inte nu.

så, vad har ni gjort idag? :)
2007-07-11 @ 18:41:40 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback