soooooooool :D

Godmorgon!

Jag är vaken tidigt idag, ska nämligen till Haninge med älsklingen som jag kanske redan skrev i tidigare inlägg. Här ska shoppas skor, men åt honom denna gång! Hehe.  Jag hoppas på en McDonalds också, är faktiskt ganska sugen på det :O.

Vädret idag är helt woooonderfull.
Just den dagen man ska vara inomhus största delen, menmen.
Hoppas verkligen att sommaren kommer nu! Snällaaaa..
Klockan är bara 10 och det är redan vaaaaarmt och inte ett moln på himlen.
Jag blir så glad när vädret är fint :D

Aja, nu ska jag äta frukost och göra mig iordning det sista!
Jag lägger upp bild på dagens outfit senare för detta måste ses, inte riktigt det jag brukar ha på mig, menar modellen då.. Så ni får se sen ;)

Ha en bra dag i det härliga vädret :D
Tjingeling

2007-07-14 @ 09:57:41 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback